Na sve proizvode iz našeg asortimana, dajemo garanciju od 2 do 5 godina u zavisnosti od garantnog roka navedenog u specifikaciji proizvoda.
Sve reklamacije uvažavamo ukoliko je došlo do prekida rada samog proizvoda, bez dodatnog faktora i bilo kog drugog fizičkog oštećenja dok je u garantnom roku.
Fizička i bilo kakva druga oštećenja izazvana ljudskom prirodom i nepažnjom, ili nekom drugom pojavom, nismo u mogućnosti da uvažimo kao reklamaciju.
Reklamaciju prihvatamo isključivo uz priloženi fiskalni račun , kao dokaz da ste kupovinu izvršili kod nas.
Primedbu prijavljujete: na email reklamacije.auralight@gmail.com ili na telefon 069/228 05 12.
Po prijemu Vaše primedbe obavestićemo vas o proceduri i daljim koracima za rešenje reklamacije.
REKLAMACIJE PRILIKOM ISPORUKE ROBE
Prilikom isporuke robe na Vašu adresu, koja je išla putem kurirske službe ili drugim prevoznim sredstvom, a da niste lično preuzeli, pažljivo pregledajte da li na sebi ima vidljivih znakova oštećenja, ukoliko primetite bilo šta sumnjivo ili ako paket nije adekvatno upakovan, odnosno ako se vidi pokušaj otvaranja istog, u tom slučaju nas istog momenta kontaktirajte na telefon 069/228 05 12.
U slučaju da nakon prijema paketa i prilikom otvaranja ustanovite da nešto nije u redu, odnosno da isporučena roba nije ona koju ste tražili ili primetite neki nedostatak u vidu fabričke greške, kao i nedostatak delova, u tom slučaju Vas molimo da nas obavestite u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, a to možete uraditi putem maila reklamacije.auralight@gmail.com ili putem broja telefona 069/228 05 12.
Po prijemu Vaše primedbe, trudićemo se da u što kraćem vremenskom roku ustanovimo problem i obavestićemo Vas koja je dalja procedura.
Ukoliko se javite kasnije od navedenog roka (24h) smatraćemo da je paket uredno isporučen i u tom slučaju nećemo biti u mogućnosti da uvažimo reklamaciju.